Haku
Viitteet 1-10 / 18
Negotiated meanings of fashion-forward television programmes : A case study on Sex and the City and Gossip Girl
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The number of fashion-forward television programmes has grown drastically during the last few decades. The relationship between television and the fashion industry has become more and more synergistic and television is an ...
Social interaction in motherhood blogs : a netnographic study
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this study is to describe and analyze social interaction in Finnish motherhood blogs. Blogs are a part of a larger phenomenon of user-generated content (UGC), which refers to all different forms of media ...
Customer Value Co-Creation through Reverse Use of Customer Data
(Tampere University Press, 2011)
Väitöskirja
Väitöskirja
Asiakastiedon hyödyntämisessä on kehittymässä merkittävä muutos. Sen sijaan että yritykset hyödyntävät asiakastietoa omissa sisäisissä prosesseissaan, asiakastiedosta jalostetaan asiakkaalle merkityksellistä informaatiota ...
Extending the Collective Consumption of Brands
(Tampere University Press, 2013)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Kulutusyhteisöt ovat markkinoinnin kannalta merkittäviä kumppaneita ja sidosryhmiä, sillä ne osallistavat ja aktivoivat kuluttajia. Tunnettujen brändien, kuten Harley Davidsonin, Niken ja Applen fanit ovat paitsi uskollisia ...
Departures to Executive Decision Making in Omni-Channel Retailing
(Tampere University Press, 2015)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Asiakasnäkökulman huomioimista, asiakasfokusta, on pitkään pidetty tärkeänä johdon päätöksenteossa. Tällaisen fokuksen tuominen päätöksentekoon ei kuitenkaan ole yksiselitteistä. Tässä artikkelipohjaisessa väitöskirjassa ...
Managing Customer Value in Retailing – An Integrative Perspective
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Kauppa on murroksessa, jota vauhdittavat muuttuvat asiakkaiden arvostukset, digitalisaatio ja uudistuva kilpailuetu. Asiakasarvon merkitys kulutuskäyttäytymisen selittämisessä on kasvussa, digitalisaatio uudelleenmäärittää ...
Building customer-based brand equity through corporate social responsibility - Case Haglöfs
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this research is to describe and analyze how the company s corporate social responsibility (CSR) activities are influencing its customer-based brand equity. The study is focused on the customer perspective ...
Utilization of customer online data in customer acquisition : case Surf
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Customers’ buying process is continuously shifting to online channels also in business-to-business markets. To address this dramatic change, companies need to provide valuable online content for customers to support them ...
COMMUNICATING BRAND IDENTITY INTO BRAND IMAGE THROUGH PACKAGING DESIGN, Case Finlandia Vodka Worldwide Ltd.
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
SMARTPHONE USERS IN CREATION OF CUSTOMER VALUE. A value-centered approach to product carbon footprint.
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
To be able to differentiate services, provide competitive value propositions, and gain sustainable competitive advantage on the market, companies need to learn and understand how customers create value in their everyday ...