Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sisällöistä sekaisin : Natiivimainonnan tunnistuskyvyn vaikutus yleisön käsitykseen journalismin uskottavuudesta ja kaupallistumisesta
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa käsitellään natiivimainosten sekä journalististen mediasisältöjen sekoittumista. Visuaalisesti ja sisällöllisesti journalismia muistuttavien natiivimainosten yleistymisen riskinä on se, etteivät ...
Toimittaja aidan takana: Hybridiammattilaisten näkökulmia ammattietiikkaan mediatyön murroksessa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -työssä pyrin selvittämään, millaisia ammattieettisiä käsityksiä kehittyy sekä journalistisissa tehtävissä että yhteisöviestinnän tai organisaatioviestinnän tehtävissä toimineille media-alan ammattilaisille. ...
Toimittajan ja asiantuntijan viestintätavoitteet sekä tiedon ja epävarmuuden hallinnan strategiat kriisitilanteessa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tavoitteena on tarkastella sitä, miten toimittajat ja asiantuntijat kuvaavat viestintätavoitteitaan ja -strategioitaan kriisitilanteessa. Tutkielman pyrkii kuvaamaan, millaisia viestintätavoitteita toimittaja- ...
Sosiaalisen median merkitys nuorten ystävyyssuhteissa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on nykyään osa lähes jokaisen elämää. Erityisesti nuoret viettävät aikaa sosiaalisen median parissa ja viettävät siellä aikaa läheistensä kanssa. Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää sosiaalisen ...