Haku
Viitteet 1-5 / 5
Suomi toisena kielenä ja kirjallisuus -oppimäärän arviointi opettajien käsityksissä
(Tampereen yliopisto, 2022)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Maahanmuuttajataustaisten oppilaiden määrän kasvu näkyy kouluissa kielten moninaisuuden lisääntymisenä. Tämä on vaikuttanut myös suomi toisena kielenä ja kirjallisuus -opettajien työnkuvaan, erityisesti kielitaidon ...
Lastensuojelun tuloksellisuuden arviointi organisaatiossa. Näkymätön tuloksellisuus näkyväksi
(Tampere University PressSuomen Kuntaliitto, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Väitöskirjatutkimuksen aiheena on lastensuojelun tuloksellisuuden arviointi organisaatiossa, jonka tulisi olla erityisesti selvillä työnsä vaikutuksista lasten ja perheiden elämään, mutta tietoa tarvitaan myös lastensuojelun ...
Hallittavaa laatua? Laadun luonteesta ja määrittymisen ehdoista koulutuspoliittisessa diskurssissa
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Laadunarviointi on keskeinen osa koulutuspolitiikkaa, jonka kansallisena tavoitteena on nostaa suomalaiset Euroopan osaavimmaksi kansaksi koulutuksen mittareilla mitattuna. Sillä on paitsi tekninen, myös hallinnollinen ...
Kiireellisen sijoituksen päätöksenteko lastensuojelun sosiaalityöntekijän työnä
(Tampere University, 2022)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Tutkimus tarkastelee kiireellisen sijoituksen päätöksentekoa sosiaalityöntekijöiden arkisena työnä ja työkäytäntöinä. Tutkimus kiinnittyy osaksi arviointia ja päätöksentekoa koskevaan tutkimuskeskusteluun. Tutkimuksen ...
Lokikirja oppimisen arviointimenetelmänä
(2019)
- article