Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Väitöskirjat
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Väitöskirjat
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kontekstuaalinen oppiminen : oppimisen organisoituminen ja vaikuttava koulutus

Poikela, Esa (1999)

 
Avaa tiedosto
951-44-5954-7.pdf (2.564Mt)
Lataukset: 



Poikela, Esa
Tampere University Press
1999

Aikuiskasvatus - Adult Education
Kasvatustieteiden tiedekunta - Faculty of Education
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Väitöspäivä
1999-05-29
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/urn:isbn:951-44-5954-7
Tiivistelmä
Työelämän ja organisaatioiden kehittämisen avainsana ei ole enää koulutus vaan oppiminen, joka on koko eliniän vaikuttava prosessi. Koulutus johtaa hyvään oppimiseen vain jos se osataan sovittaa ja ajoittaa oikein yksissä ja yhteisissä käynnissä oleviin oppimis-, kehitys- ja muutosprosesseihin. Siksi on ensiarvoisen tärkeää tietää, miten nämä prosessit kehittyvät ja muotoutuvat arkipäivän toimissa ja työelämän organisaatioissa. Kirja kuvaa työssä oppimisen ja ammatillisen kehittymisen mahdollisuuksia, työyhteisön ja -organisaation osaamisen sekä vaikuttavan koulutuksen tuottamista asiantuntijaorganisaatiossa. Raporttina se ammentaa syvältä koulutuksen ammattilaisten ja koulutukseen osallistuvien kokemuksista ja käsityksistä.
Kokoelmat
  • Väitöskirjat [4671]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste