Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Effectiveness of Psychosocial School Interventions in Finnish Schools for Refugee and Immigrant children, “Refugees Well School” in Finland (RWS-FI): A Protocol for a Cluster Randomized Controlled Trial

Kankaanpää, Reeta; Aalto, Sanni; Vänskä, Mervi; Lepistö, Riina; Punamäki-Gitai, Raija-Leena; Soye, Emma; Watters, Charles; Andersen, Arnfinn; Hilden, Per Kristian; Derlyun, Ilse; Verelst, An; Peltonen, Kirsi (2022-01-27)

 
Avaa tiedosto
s13063_021_05715_6.pdf (1.017Mt)
Lataukset: 



Kankaanpää, Reeta
Aalto, Sanni
Vänskä, Mervi
Lepistö, Riina
Punamäki-Gitai, Raija-Leena
Soye, Emma
Watters, Charles
Andersen, Arnfinn
Hilden, Per Kristian
Derlyun, Ilse
Verelst, An
Peltonen, Kirsi
27.01.2022

Trials
79
doi:10.1186/s13063-021-05715-6
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202203302875

Kuvaus

Peer reviewed
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [20583]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste