Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virtual Classrooms During Covid-19: Understanding Their Efficacy and Acceptance Among Bangladeshi Students

Islam, S. M. Rakibul; Halder, Nabarun; Islam, Ashraful; Ahmed, Eshtiak; Noori, Sheak Rashed Haider (2022)

 
Avaa tiedosto
Towards_Understanding_the_Efficacy_and_Acceptance_of_Virtual_.pdf (557.7Kt)
Lataukset: 



Islam, S. M. Rakibul
Halder, Nabarun
Islam, Ashraful
Ahmed, Eshtiak
Noori, Sheak Rashed Haider
2022

Interactions
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
doi:10.1145/3542650
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202302152414

Kuvaus

Non peer reviewed
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [20263]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste