Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Testing the model of double stimulation in a change laboratory

Morselli, Daniele; Sannino, Annalisa (2020-01)

 
Avaa tiedosto
1_s2.0_S0742051X20314153_main.pdf (428.7Kt)
Lataukset: 



Morselli, Daniele
Sannino, Annalisa
01 / 2020

TEACHING AND TEACHER EDUCATION
103224
doi:10.1016/j.tate.2020.103224
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202011178038

Kuvaus

Peer reviewed
Tiivistelmä
<p>The principle of double stimulation is foundational within Cultural Historical Activity Theory. This paper illustrates an analysis of the model of double stimulation applied to a Change Laboratory in an Italian vocational school. Results show that the four phases relating to Apparatus 1 do not follow the model in strict order, nor do they become concentrated in single sessions. The analysis points at quantitative and qualitative differences of the four phases between the first block and the second block of sessions, with the sixth session acting as a boundary.</p>
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [20711]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste