Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reimagining global education policy research

Nishimura-Sahi, Oshie (2024)

 
Avaa tiedosto
5969_Nishimura-Sahi_FINAL.pdf (327.9Kt)
Lataukset: 



Nishimura-Sahi, Oshie
2024

Nordic Journal of Comparative and International Education
doi:10.7577/njcie.5969
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202501151443

Kuvaus

Non peer reviewed
Tiivistelmä
<p>In Finland, doctoral candidates are required to give an introductory lecture as part of their public dissertation defense. This lecture provides the audience with background information on the phenomenon studied in the dissertation, discusses the main results and central arguments, and proposes the potential contributions of the research. This paper is based on the author’s dissertation, entitled ‘Reimagining Global Education Policy Research: The Case of the European Language Framework (CEFR) Transfer to Japan’ (Nishimura-Sahi, 2024; 2020; 2022; Nishimura-Sahi & Piattoeva, 2024).</p>
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [20247]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste