Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Opettajien monilukutaidolle antamat merkitykset

Hankala, Mari; Kauppinen, Merja; Kulju, Pirjo (2023)

 
Avaa tiedosto
111770_Artikkelin_teksti_277191_1_10_20230425.pdf (450.8Kt)
Lataukset: 



Hankala, Mari
Kauppinen, Merja
Kulju, Pirjo
2023

Ainedidaktiikka
doi:10.23988/ad.111770
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202305035071

Kuvaus

Peer reviewed
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [20689]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste