Wie das deutsche Unternehmen NewYorker sich in den Sozialen Medien vermarktet
Koskinen, Vilma (2021)
Koskinen, Vilma
2021
Kielten kandidaattiohjelma - Bachelor's Programme in Languages
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta - Faculty of Information Technology and Communication Sciences
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Hyväksymispäivämäärä
2021-11-05
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202110127543
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202110127543
Tiivistelmä
Das weltweit operierende, aus Deutschland stammende Bekleidungsunternehmen NewYorker hat 900 Filialen in mehr als 300 Ländern (newyorker.de). In den Sozialen Medien erreicht NewYorker täglich tausende Freunde von Mode durch seine Publikationen. Die neuesten Klamotten und Trends werden in den Sozialen Medien vermarktet zum Beispiel auf Instagram. Das Ziel dieses Bachelorarbeit ist zu klären, durch mithilfe welcher Methoden NewYorker sich in den Sozialen Medien vermarktet auch um ein eigenes Branding zu bilden. Man muss beim Lesen dieser Arbeit beachten, dass die Resultate nur für NewYorker sprechen, deswegen können sie nicht mit anderen Fällen verbunden oder als universale Marketingmethoden angenommen werden. Maailmanlaajuisella, saksalaislähtöisellä vaateliikkeellä NewYorkerilla on 900 myymälää yli 300 maassa (newyorker.de). Sosiaalisen median kautta NewYorker tavoittaa lukuisia muodin ystäviä päivittäin erilaisten julkaisujensa kautta. Uusimmat vaatteet sekä trendit markkinoidaan sosiaalisessa mediassa esimerkiksi Facebookissa tai Instagramissa. Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, millaisilla keinoilla sekä tavoilla NewYorker markkinoi sosiaalisessa mediassa, erityisesti Instagramissa luoden omaa brändiään.Tutkielman päätelmiä lukiessa tulee huomioida, että tuloksia ei voida soveltaa muihin yhteyksiin tai pitää ylipäätään universaaleina markkinoinnin keinoina.
Kokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [8365]