Why leave the teaching profession? : A longitudinal approach to the prevalence and persistence of teacher turnover intentions
Räsänen, Katariina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Väisänen, Pertti (2020)
Räsänen, Katariina
Pietarinen, Janne
Pyhältö, Kirsi
Soini, Tiina
Väisänen, Pertti
2020
Social psychology of education
Kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta - Faculty of Education and Culture
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.
-
Becoming a Teacher – Student Teachers’ Learning Patterns in Teacher Education
Ahonen, Elsi; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina (2015)
article -
Teacher Ecological Self : Negotiating teacher ecological identity in the context of teacher education for sustainable development
Raus, Rea
Acta Electronica Universitatis Tamperensis : 1867 (Tampere University Press, 2018)
ArtikkeliväitöskirjaVäitöskirjassa tarkastellaan elinympäristömme vakavaa kestävyys- ja selviytymiskriisiä kasvatuksen ja koulutuksen näkökulmasta ja erityisesti opettajan ekologisen tietoisuuden ja identiteetin muotoutumisen haasteena. ... -
Dynamics of Teacher Identity Construction : Indonesian Teachers in Finnish International Teacher Programme
Zen, Satia
Tampere University Dissertations - Tampereen yliopiston väitöskirjat : 871 (Tampere University, 2023)
ArtikkeliväitöskirjaTässä väitöskirjassa tutkitaan opettajan identiteetin rakentumisen dynamiikkaa dialogista neuvottelua heijastavana narratiivisena prosessina kansainvälisen maisterikoulutusohjelman (ITP-International Teacher Programme) ...