Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto (Limited access)
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto (Limited access)
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Setting a price for a new product in B2B context

Kujala, Joonas (2020)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
KujalaJoonas.pdf (1.608Mt)
Lataukset: 

Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, aineisto on luettavissa vain Tampereen yliopiston kirjastojen opinnäytepisteillä. The author has not given permission to publish the thesis online. The thesis can be read at the thesis point at Tampere University Library.

Kujala, Joonas
2020

Tuotantotalouden DI-tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Industrial Engineering and Management, MSc (Tech)
Tekniikan ja luonnontieteiden tiedekunta - Faculty of Engineering and Natural Sciences
This publication is copyrighted. Only for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Hyväksymispäivämäärä
2020-05-22
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202005155369
Kokoelmat
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto (Limited access) [873]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Pricing of Power System Balancing Resources and Imbalances in Scarcity Situations 

    Seppälä, Eveliina (2017)
    Diplomityö
    One goal of European Union energy politics is to reach a leadership in use of renewable energies. Integrating the weather variable renewable energy in to the present power system requires also flexible resources that are ...
  • Access Price Regulation, Investment and Entry in Telecommunications 

    Kotakorpi, Kaisa
    Tampere Economic Working Papers Net Series : 35/2004 (Tampereen yliopisto, 2004)
    workingPaper
    We consider a model with a vertically integrated monopolist network provider who faces rival operators in the retail market. We examine the network operator’s incentives to invest in a technology that increases demand. We ...
  • Price: an introduction 

    Adkins, Lisa; Lehtonen, Turo-Kimmo (2018)
    article
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste