Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rationalizing early childhood education and care in the local context : a case study of Finnish municipalities

Eerola, Petteri; Alasuutari, Maarit; Karila, Kirsti; Kuukka, Anu; Siippainen, Anna (2020)

 
Avaa tiedosto
Rationalizing_early_childhood_education_2020.pdf (305.1Kt)
Lataukset: 



Eerola, Petteri
Alasuutari, Maarit
Karila, Kirsti
Kuukka, Anu
Siippainen, Anna
Teoksen toimittaja(t)
Repo, Katja
Alasuutari, Maarit
Karila, Kirsti
Lammi-Taskula, Johanna
Edward Elgar
2020

The Policies of Childcare and Early Childhood Education : Does Equal Access Matter?
152-171
Kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta - Faculty of Education and Culture
Yhteiskuntatieteiden tiedekunta - Faculty of Social Sciences
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
doi:10.4337/9781788117753.00015
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202005135265
Kokoelmat
  • Artikkelit [6139]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste