Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Why do players buy in-game content? An empirical study on concrete purchase motivations

Hamari, Juho; Alha, Kati; Järvelä, Simo; Kivikangas, J. Matias; Koivisto, Jonna; Paavilainen, Janne (2017)

 
Avaa tiedosto
why_do_players_buy_in_game_content_2017.pdf (395.1Kt)
Lataukset: 



Hamari, Juho
Alha, Kati
Järvelä, Simo
Kivikangas, J. Matias
Koivisto, Jonna
Paavilainen, Janne
2017

Computers in Human Behavior 68
538-546
Viestintätieteiden tiedekunta - Faculty of Communication Sciences
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
doi:10.1016/j.chb.2016.11.045
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-201911216167
Kokoelmat
  • Artikkelit [6122]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste