Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Management of knowledge-intensive organisations : what do we know after 20 years of research?

Lönnqvist, Antti; Laihonen, Harri (2017)

 
Avaa tiedosto
management_of_knowledge-intensive_2017.pdf (154.7Kt)
Lataukset: 



Lönnqvist, Antti
Laihonen, Harri
2017

International journal of knowledge-based development 8 2
154-167
Johtamiskorkeakoulu - Faculty of Management
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
doi:10.1504/IJKBD.2017.10006153
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-201909243468
Kokoelmat
  • Artikkelit [6122]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • On the dualistic nature of knowledge and knowledge creation: Cognitive Fit and Abstraction Complexity as basic attributes of knowledge 

    Vuorinen, Olli Jesperi (2021)
    Diplomityö
    Knowledge creation is one of the foundational concepts within the knowledge management literature. It has provided the field with a way of contributing to and managing value creation via a connection to innovation and ...
  • How tacit is tacit knowledge? Polanyi’s theory of knowledge and its application in knowledge management theories 

    Virtanen, Ilkka
    Acta Electronica Universitatis Tamperensis : 1432 (Tampere University Press, 2014)
    Artikkeliväitöskirja
    Tässä tutkimuksessa tarkastellaan tiedon, erityisesti niin sanotun hiljaisen tiedon, käsitettä kahdesta näkökulmasta: käsitteiden merkitystä hiljaisen tiedon käsitteen luojan, Michael Polanyin, tietoteoriassa, sekä toisaalta ...
  • Disciplinary knowledge practices and powerful knowledge : a study on knowledge and curriculum structures in regions 

    Annala, Johanna (2022)
    article
    Powerful knowledge facilitates students’ access to profound understanding and abstract thinking. In this study, disciplinary knowledge practices and their curricular capacity are examined in regions, i.e. interdisciplinary ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste