Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

How does phenomenological psychology contribute to current concepts of sustainability in Germany’s vocational education system? : A brief historical outline and remarks on current problems

Vollmers, Burkhard; Kuhlmeier, Werner; Schütt-Sayed, Sören (2019)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
How_does_phenomenological_psychology_contribute.pdf (414.3Kt)
Lataukset: 

URI
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-359-002-1


Vollmers, Burkhard
Kuhlmeier, Werner
Schütt-Sayed, Sören
Teoksen toimittaja(t)
Heikkinen, Anja
Pätäri, Jenni
Molzberger, Gabriele
Tampere University Press
2019

Disciplinary Struggles in Education
215-238
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-201906262265
Kokoelmat
  • Artikkelit [6066]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste