"B2B" - Selaus asiasanan mukaan Kandidaatintutkielmat
Viitteet 1-6 / 6
-
Asiakaspolkujen hallinnan toimet ja tietotarpeet B2B-markkinoilla
(2023)
KandidaatintyöAsiakaskokemuksen hallinta nähdään tärkeänä keinona saavuttaa kilpailuetua ja taloudellista menestystä yritysten välisillä (engl. business-to-business, B2B) markkinoilla. Asiakaskokemus on moniulotteinen kokonaisuus, joka ... -
Asiakasymmärryksen luominen ja hyödyntäminen B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Kandidaatintyö -
Asiakkaan ja toimittajan käsitykset asiakkaan kokemasta arvosta B2B-kontekstissa – Case Mapon Finland Oy
(2022)
KandidaatintyöGlobalisaation myötä lisääntynyt kilpailu pakottaa yrityksiä etsimään jatkuvasti uusia keinoja saada ja säilyttää kilpailuetua erottautumalla kilpailijoistaan. Erottautumisen tarve on herättänyt yritysten johtotasolla ... -
Big datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen parantamisessa B2B-sektorilla
(2021)
KandidaatintyöBig data on noussut uudeksi innovaation kohteeksi sen korkean tietopotentiaalinsa ansiosta. Uudet teknologiat ja niiden kustannusten aleneminen ovat luoneet uusia mahdollisuuksia datan käsittelyyn, mikä tarjoaa big datan ... -
Onnistunut brändin hallinta B2B-markkinoilla sosiaalisen median avulla
(2020)
KandidaatintyöBrändin ja brändin hallinnan merkitys on korostunut sosiaalisen median aikakaudella. Kuluttajamarkkinoiden puolella brändin merkitys on tiedostettu jo pitkään ja brändin hallintaa on tutkittu jo paljon. B2B-puolen brändin ... -
Visualizing Manufacturing Lead-Time Data for Sales Domain
(2024)
KandidaatintyöThe research problem is to discover how to visualize manufacturing lead-time data for the sales domain in the B2B (Business-to-Business) industry. The study focus specifically on the needs of salespeople and the benefits ...