Trepo - Selaus asiasanan mukaan "B2B"
Viitteet 1-4 / 4
-
Asiakkaiden näkemyksiä yhteistyötä edistävästä viestinnästä B2B-liiketoiminnassa
(2018)
Pro gradu -tutkielmaYhteistyö on yhä tärkeämpää yritysten välisessä liiketoiminnassa eli B2B-liiketoiminnassa. Globalisaation myötä kiihtyneessä kilpailutilanteessa yritykset pyrkivät luomaan pitkäaikaisia suhteita sidosryhmiinsä, joista ... -
Branding with content : Digital content marketing as a viable online brand equity approach for Software-as-a-Service firms in business markets
(2018)
Pro gradu -tutkielmaBackground: The advent of the Internet has created challenges and opportunities for branding. While, purely online brands, such as Software-as-a-Service applications, are expected to generate online brand equity in digital ... -
Characteristics of social media usage in a B2B company : case: UPM Raflatac
(2017)
Pro gradu -tutkielmaSocial media has become a part of our daily lives. Consumers and companies both use social media as a means of communication, way to stay connected and a channel to report on important topics. There is plenty of research ... -
Verkostosuhteiden luominen kansainvälistyvissä pk-yrityksissä : Case suupohjalaiset vientiyritykset
(2015)
Pro gradu -tutkielmaUlkomaisten markkinoiden vetovoima ja pienten kotimarkkinoiden haasteet luovat runsaslukuisille pienille ja keskisuurille yrityksille kasvavan paineen kansainvälistyä. Pk-yritysten ominaispiirteet ja pienet resurssit ...