Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

First-hand experience of why gamification projects fail and what could be done about it

Hassan, Lobna; Morschheuser, Benedikt; Alexan, Nader; Hamari, Juho (2018)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
first_hand_experience_2018.pdf (746.1Kt)
Lataukset: 



Hassan, Lobna
Morschheuser, Benedikt
Alexan, Nader
Hamari, Juho
Teoksen toimittaja(t)
Koivisto, Jonna
Hamari, Juho
CEUR-WS
2018

Proceedings of the 2nd International GamiFIN Conference, GamiFIN 2018
141-150
Viestintätieteiden tiedekunta - Faculty of Communication Sciences
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201811132839
Kokoelmat
  • Artikkelit [6065]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste