Konnotacii, mify i simvoly kak sredstva differencirovanija brenda v reklame. Issledovanije russkojazycnoj televizionnoj reklamy rossijskih produktovyh brendov
Kettunen, Anisa (2017)
Tässä tietueessa ei ole kokotekstiä saatavilla Treposta, ainoastaan metadata.
Kettunen, Anisa
2017
Venäjän kielen, kulttuurin ja kääntämisen tutkinto-ohjelma - DP in Russian Language, Culture and Translation
Viestintätieteiden tiedekunta - Faculty of Communication Sciences
Hyväksymispäivämäärä
2017-06-12
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201706152013
https://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201706152013
Kuvaus
Коннотации, мифы и символы как средства дифференцирования бренда в рекламе : Исследование русскоязычной телевизионной рекламы российских продуктовых брендов