Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Multimodal Languaging as a Pedagogical Model - A Case Study of the Concept of Division in School Mathematics

Joutsenlahti, Jorma; Kulju, Pirjo (2017)

 
Avaa tiedosto
multimodal_languaging_as_a_pedagogical.pdf (1.739Mt)
Lataukset: 



Joutsenlahti, Jorma
Kulju, Pirjo
2017

Education Sciences 7 1
9
Kasvatustieteiden tiedekunta - Faculty of Education
doi:10.3390/educsci7010009
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201703081239
Kokoelmat
  • Artikkelit [6140]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste