Toimittaja-asiakassuhteet vaativat edelleen kehittämistä
Jääskeläinen, Aki; Heikkilä, Jussi; Thitz, Otto (2017-10)
Jääskeläinen, Aki
Heikkilä, Jussi
Thitz, Otto
10 / 2017
Stoori
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202011137930
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202011137930
Kuvaus
Peer reviewed
Tiivistelmä
Tampereen teknillisen yliopiston Arvoa hankinnoista (ProcuValue) –
projektissa tutkittiin kyselyn avulla yli kuudensadan toimittajayrityksen
näkemyksiä omista kyvykkyyksistään ja suhteesta asiakkaaseensa.
Toimittajien usko omiin kykyihin on vahvaa. Toimittaja-asiakassuhteissa
on kuitenkin monia tekijöitä, joita parantamalla voidaan parantaa
arvonluontikykyä. Esimerkiksi toimittajien osallistuminen asiakkaansa
tuotekehitykseen on edelleen varsin vähäistä.
projektissa tutkittiin kyselyn avulla yli kuudensadan toimittajayrityksen
näkemyksiä omista kyvykkyyksistään ja suhteesta asiakkaaseensa.
Toimittajien usko omiin kykyihin on vahvaa. Toimittaja-asiakassuhteissa
on kuitenkin monia tekijöitä, joita parantamalla voidaan parantaa
arvonluontikykyä. Esimerkiksi toimittajien osallistuminen asiakkaansa
tuotekehitykseen on edelleen varsin vähäistä.
Kokoelmat
- TUNICRIS-julkaisut [19304]