Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Trepo
  • TUNICRIS-julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Learning with Location-Based Gaming

Vuorio, Jaakko; Tuomas Harviainen, J. (2021)

 
Avaa tiedosto
Learning_with_location_based_gaming.pdf (348.6Kt)
Lataukset: 



Vuorio, Jaakko
Tuomas Harviainen, J.
Teoksen toimittaja(t)
Wardaszko, Marcin
Meijer, Sebastiaan
Lukosch, Heide
Kanegae, Hidehiko
Kriz, Willy Christian
Grzybowska-Brzezińska, Mariola
Springer
2021


This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited
doi:10.1007/978-3-030-72132-9_34
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:tuni-202111048159

Kuvaus

Peer reviewed
Tiivistelmä
Along with popular location-based game Pokémon GO and advancements with mobile technology, location-based gaming has drawn interest in education. Schools may well pose a feasible context for the further mainstream use of location-based games aimed for educational purposes. We present conceptual work with location-based gaming in education and mobile learning literature together with in-use examples of location-based games to highlight the ongoing tendency in schools to adopt these games for pedagogic activities. Implications are provided for further research, practice and game design.
Kokoelmat
  • TUNICRIS-julkaisut [14594]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste