Haku
Viitteet 1-4 / 4
Customer Value Co-Creation through Reverse Use of Customer Data
(Tampere University Press, 2011)
Väitöskirja
Väitöskirja
Asiakastiedon hyödyntämisessä on kehittymässä merkittävä muutos. Sen sijaan että yritykset hyödyntävät asiakastietoa omissa sisäisissä prosesseissaan, asiakastiedosta jalostetaan asiakkaalle merkityksellistä informaatiota ...
Extending the Collective Consumption of Brands
(Tampere University Press, 2013)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Kulutusyhteisöt ovat markkinoinnin kannalta merkittäviä kumppaneita ja sidosryhmiä, sillä ne osallistavat ja aktivoivat kuluttajia. Tunnettujen brändien, kuten Harley Davidsonin, Niken ja Applen fanit ovat paitsi uskollisia ...
Departures to Executive Decision Making in Omni-Channel Retailing
(Tampere University Press, 2015)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Asiakasnäkökulman huomioimista, asiakasfokusta, on pitkään pidetty tärkeänä johdon päätöksenteossa. Tällaisen fokuksen tuominen päätöksentekoon ei kuitenkaan ole yksiselitteistä. Tässä artikkelipohjaisessa väitöskirjassa ...
Managing Customer Value in Retailing – An Integrative Perspective
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Kauppa on murroksessa, jota vauhdittavat muuttuvat asiakkaiden arvostukset, digitalisaatio ja uudistuva kilpailuetu. Asiakasarvon merkitys kulutuskäyttäytymisen selittämisessä on kasvussa, digitalisaatio uudelleenmäärittää ...