Haku
Viitteet 1-5 / 5
Matka journalismin sukupuolittumisen strategisille alueille
(Tampere University Press, 1999)
Väitöskirja
Väitöskirja
Väitöksessä selvitetään, miten media rakentaa sukupuolen esityksiä ja erityisesti miten suomenkielinen televisiouutisjournalismi käsittelee naisia ja miehiä. Tutkimuksessa tarkastellaan myös Helsingin Sanomien yhden numeron ...
Journalism in the Age of the Net : changing society, changing profession
(Tampere University Press, 1999)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimus käsittelee journalismin ja journalistisen ammattikäytännön muuttumista aikakaudella, jolloin uudella viestintäteknologialla on kasvava merkitys yhteiskunnassa. Erityisesti tutkimuskohteena on Internetin merkitys ...
Imagologia. Imagon teorioiden esittelyä, analyysiä, kritiikkiä
(Tampere University PressTampereen yliopisto, 1997)
Väitöskirja
Väitöskirja
Suomi on yhä läpikotaisemmin muuttumassa mielikuvayhteiskunnaksi, jossa kaikki toimijat yksittäisistä ihmisistä aina kansallisvaltion tasolle saakka joutuvat huolehtimaan imagostaan. Presidentti ja pääministeri ovat ...
Relations of television : genre and gender in production, reception and text of a Japanese family drama
(Tampere University Press, 1999)
Väitöskirja
Väitöskirja
Perhesarja koki uuden tulemisensa japanilaisessa televisiossa 1990-luvun alussa, kun kau-pallinen Tokyo Broadcasting System (TBS) -kanava tuotti Wataru seken wa oni bakari -nimisen televisiosarjan. Alun alkaenkin ...
From companions to competitors : the changing broadcasting markets and television programming in Finland
(Tampere University Press, 1999)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksessa selvitetään, (1) miten televisiotoiminnan markkinat ovat muuttuneet Suomessa 1980-luvulta alkaen, (2) miten tv-toimintaa harjoittavat yhtiöt ovat sopeutuneet muuttuneeseen kilpailutilanteeseen ja (3) miten ...