Haku
Viitteet 1-10 / 14
Yritysbrändi ajatusjohtajana : case Kalmar
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Teolliset markkinoijat ovat perinteisesti keskittyneet vain tuote- ja palvelubrändien rakentamiseen sekä niihin liitettävien aineellisten brändiassosiaatioiden kuten hinnan ja suorituskyvyn korostamiseen. Teollisten brändien ...
Työvoiman vuokrauksen, luovuttamisen ja alihankinnan arvonlisäverotus terveyden- ja sairaanhoidossa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sääntelyn aiheuttama murros suomalaisessa taksiyrittämisessä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vakuutuslaitoksen regressioikeus työtapaturmavahingoissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Samastaminen ja samastamisen osapuolirelaatiot
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksen mittaamisen mahdollisuudet B2B-markkinoilla
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Profetoinnista reagointiin – Case-analyysi yrityksen budjetoinnin kehittämisestä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkielman tarkoitus on tarkastella yrityksen budjetointiprosessin kehittämismahdollisuuksia. Tutkielmassa arvioidaan perinteisen budjetoinnin ja sille esitettyjen vaihtoehtojen, Beyond Budgeting -viitekehyksen ja ...
Hiljaisen tiedon tunnistamisen ja jakamisen menetelmät asiantuntijaorganisaatiossa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Johdon tulosennusteiden virheeseen vaikuttavat tekijät
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Myyjien ja ostajien kokema arvo vertaisverkkokaupassa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma