Haku
Viitteet 1-10 / 12
Puolueiden puheenjohtajien argumentaatio Twitterissä vuoden 2019 eduskuntavaalien alla
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Helsingin kaupunginvaltuutettujen ja kansalaisten välinen vuorovaikutus Twitterissä yhden kokousviikon aikana
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitter sosiaalisena mediana tarjoaa poliitikoille mahdollisuuden vuorovaikutukseen kansalaisten ja muiden sidosryhmien kanssa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että poliitikot eivät vielä täysin hyödynnä tätä mahdollisuutta ...
Julkison mahdollisuus algoritmien ja alustojen aikakaudella: teoreettinen dystopia
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani tarkastelen, onko julkisuutta Yhdysvalloissa 1900-luvun alussa pohtineiden John Deweyn, Robert E. Parkin ja Herbert Blumerin kuvaama julkiso(toiminta) mahdollista 2010-luvun lopun maailmassa, jota ...
The Impact of Social Media on Business-to-Business Customers' Decision-Making Process
(2020)
Diplomityö
Diplomityö
Social media and its many channels have emerged being one of the major online platforms for people across the world. On social media, users can spend time, communicate, consume content, and search information. Also, numerous ...
Journalismi suomalaisten poliitikkojen Twitter-viestinnässä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on ollut selvittää, miten journalismi näkyy suomalaisten poliitikkojen Twitter-viestinnässä. Viestinnän tarkasteluun on käytetty Twitter-aineistoa, joka koostuu sekä kansanedustajien ...
”Bort från allt vad vardagsstress och wifi innebär” : Diskursanalys av Instagram-bildtexter av några svenska researrangörer
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Aina 1970-luvulle asti yritysviestintä perustui pitkälti yksisuuntaiseen viestintään. Nykypäivän sosiaalinen media on muuttanut myös yrityksen markkinointiviestintää voimakkaasti ja antanut sijaa sen kehittämiselle yhä ...