"Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma" - Selaus Tutkinto-ohjelman ja opintosuunnan mukaanOpinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto (Limited access)
Viitteet 1-16 / 16
-
Asiakaskokemuksen mittaamisen mahdollisuudet B2B-markkinoilla
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Globaalien vakuutusohjelmien implementointihaasteet Afrikan maissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Hiljaisen tiedon tunnistamisen ja jakamisen menetelmät asiantuntijaorganisaatiossa
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Johdon tulosennusteiden virheeseen vaikuttavat tekijät
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Kirjanpitäjän uudet roolit
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Measurement and Management of Corruption Risk in OECD Countries: a comparative analysis between Finland and Italy
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Myyjien ja ostajien kokema arvo vertaisverkkokaupassa
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Profetoinnista reagointiin – Case-analyysi yrityksen budjetoinnin kehittämisestä
(2019)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkielman tarkoitus on tarkastella yrityksen budjetointiprosessin kehittämismahdollisuuksia. Tutkielmassa arvioidaan perinteisen budjetoinnin ja sille esitettyjen vaihtoehtojen, Beyond Budgeting -viitekehyksen ja ... -
Samastaminen ja samastamisen osapuolirelaatiot
(2020)
Pro gradu -tutkielma -
Supporting the digital customer journey in B2B sector : a case study of a global industrial company
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Sääntelyn aiheuttama murros suomalaisessa taksiyrittämisessä
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Tiedon jakamisen kehittäminen ohjelmistoprojektissa
(2019)
Pro gradu -tutkielmaTehokas tiedon jakaminen on edellytys kilpailukykyiselle liiketoiminnalle tietointensiivisessä yhteiskunnassamme. Etenkin ohjelmistoalalla tiedon jakamisen merkitys kasvaa, koska ohjelmistojen toiminta perustuu pitkälti ... -
Työvoiman vuokrauksen, luovuttamisen ja alihankinnan arvonlisäverotus terveyden- ja sairaanhoidossa
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Vakuutuslaitoksen regressioikeus työtapaturmavahingoissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
XBRL:n käyttöönotto osana kuntien talousraportoinnin uudistusta – odotukset, tietämys ja edistyminen vuosina 2015–2018
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Yritysbrändi ajatusjohtajana : case Kalmar
(2019)
Pro gradu -tutkielmaTeolliset markkinoijat ovat perinteisesti keskittyneet vain tuote- ja palvelubrändien rakentamiseen sekä niihin liitettävien aineellisten brändiassosiaatioiden kuten hinnan ja suorituskyvyn korostamiseen. Teollisten brändien ...