- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto (Limited access)
Viitteet 94-113 / 2333
-
Arvostava johtaminen terveyspalveluita tuottavissa yksityisissä organisaatioissa
(2021)
Pro gradu -tutkielmaKasvava pula hoitohenkilökunnasta on maailmanlaajuinen terveydenhuoltoa uhkaava haaste. Suomalaiset sairaanhoitajat ovat aiempaa tyytymättömämpiä työelämään etenkin työn palkitsevuuden sekä työhyvinvointia tukevan johtamisen ... -
Arvostuksen paradoksi: Ikääntyvien kokemuksia arvostuksesta ja arvostamattomuudesta tämän päivän Suomessa
(2020)
Pro gradu -tutkielma -
Arvostus ja arvostava johtaminen hoitohenkilökunnan näkökulmasta
(2022)
Pro gradu -tutkielmaTämä pro gradu -tutkielma sisältää kaksi osaa, kirjallisuuskatsauksen ja artikkelikäsikirjoituksen. Ensimmäinen osa pro gradu -tutkielmasta on kirjallisuuskatsaus. Kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena oli kuvata arvostusta ... -
ASA-siedätykset Tays allergiakeskuksessa
(2023)
Syventävä työ -
Asennon vaikutus sentraaliseen verenpaineeseen
(2021)
Syventävä työ -
Asenteita ja näkemyksiä ohjelmistorobotiikasta palvelukeskuksessa: Case yhtiö X
(2020)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksessani tutkitaan, miten talouden palvelukeskuksessa organisaation henkilöstö kokee ohjelmistorobotiikan vaikuttavan heidän työhönsä ja työllistymiseensä kyseisessä organisaatiossa. Lisäksi tarkoitus on selvittää, ... -
Asiakasarvon ulottuvuudet hybridiorganisaatiossa : Case: Fimlab Laboratoriot Oy
(2021)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakaskokemuksen mittaamisen mahdollisuudet B2B-markkinoilla
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakaskokemuksen tarkastelua Helsingin kaupungin terveysasemilla sosiaalisesti erilaistuneiden alueiden näkökulmasta
(2020)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakaskokemuksen vaikutus ostopäätökseen
(2019)
DiplomityöAsiakaskokemus on viime vuosina noussut yhdeksi yritysten toiminnan onnistumisen mittariksi. Aiheesta on kirjoitettu kasvavassa määrin tieteellisiä artikkeleita. Yritykset yrittävät tavoittaa asiakkaita ja ymmärtää heidän ... -
Asiakaskokemus alustatalouden kontekstissa
(2022)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakaskokemus strategisena valintana julkisella sektorilla: Implementoinnin tavat, haasteet ja hyödyt
(2023)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakaslähtöisen rakennesuunnitteluprosessin kehittäminen
(2021)
DiplomityöAsiakaslähtöisen yrityksen tulee tunnistaa ja tyydyttää asiakkaiden tarpeet. Asiakkaat ovat yhä tietoisempia markkinoilla olevista palveluista. He myös haluavat vaikuttaa saamaansa palveluun, joten asiakkaat tulee ottaa ... -
Asiakaslähtöisten kompetenssien strateginen johtaminen
(2019)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakasorganisaatiokohtaisten riskien vaikutukset ERP-projektin työmääräarviossa tietojärjestelmätoimittajan näkökulmasta
(2020)
DiplomityöERP-käyttöönotto on yleistynyt PK-yrityksissä, jonka tavoitteena on liiketoimintaprosessien sujuva integrointi järjestelmätasolle. Käyttöönottoprojekti on yritykselle merkittävä tietotekninen investointi, jolla voidaan ... -
Asiakasryhmäkohtaisen kannattavuuslaskennan kehittäminen
(2022)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakastyytyväisyyden parantaminen ohjelmistopalveluyrityksessä
(2020)
Diplomityö -
Asiakkaan kokema arvo ruoan verkkokaupassa ja kivijalkakaupassa
(2023)
Pro gradu -tutkielma -
Asiakkaiden digitaalinen jakautuminen – case vakuutusyhtiö
(2020)
Pro gradu -tutkielma