Haku
Viitteet 1-10 / 11
Utilization of customer online data in customer acquisition : case Surf
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Customers’ buying process is continuously shifting to online channels also in business-to-business markets. To address this dramatic change, companies need to provide valuable online content for customers to support them ...
Teollisuusyrityksen muuntautuminen kansainväliseen palveluliiketoimintaan
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tulevaisuudessa tuotekeskeinen liiketoiminta tulee muuntautumaan kohti palvelukeskeistä liiketoimintaa teollisesti valmistettujen tuotteiden kilpailun kiristyessä entisestään. Teollinen tuotanto siirtyy kiihtyvällä vauhdilla ...
Älypuhelinsovellukset matkailijan käytäntöjä muokkaavana ilmiönä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Älypuhelinsovellukset ulottuvat kaikille elämän osa-alueille. Oli kyseessä sitten työteko, vapaa-aika tai esimerkiksi tämän tutkimuksen kohteena oleva matkustaminen. Sovellukset auttavat arkisissa toiminnoissa, yksinkertaistavat ...
Suomalaisten yritysten kansainvälistymisprosessin elementit
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tarkoituksena on tutkia millainen on kansainvälistymisen prosessi suomalaisissa yrityksissä. Tutkielma lähestymistapa on kvalitatiivinen. Aineisto tutkielmaan kerättiin seitsemän yrityksen päättävässä asemassa ...
Verkostosuhteiden luominen kansainvälistyvissä pk-yrityksissä : Case suupohjalaiset vientiyritykset
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ulkomaisten markkinoiden vetovoima ja pienten kotimarkkinoiden haasteet luovat runsaslukuisille pienille ja keskisuurille yrityksille kasvavan paineen kansainvälistyä. Pk-yritysten ominaispiirteet ja pienet resurssit ...
Kuluttajien tulkintoja alkoholinkulutuskäytäntöjen legitimiteetistä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuluttajien käsitykset siitä, mikä on hyväksyttävää kulutusta ja mikä ei, muovaavat markkinoiden kysyntää ja tarjontaa. Legitimiteetti tarkoittaa yleistä hyväksyttävyyttä, sosiokulttuurista yhteensopivuutta jonkin asian ...
Asiakasuskollisuuden teemat muotiblogeissa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Muotiblogit ovat kuluttajille ilmainen, helppo ja säännöllisesti päivittyvä kanava seurata muotia ja jakaa mielipiteitä samoista asioista kiinnostuneiden kuluttajien kanssa. Muotiblogien osuus myös markkinoinnin kanavana ...
Brand relationships in shaping cosmopolitan identities : a narrative study of Fazer Blue
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Joukkueidentiteetti arvon lähteenä : Case Bisons Loimaa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Urheilusta on tullut globaalisti yhä merkittävämpää liiketoimintaa. Myös Suomessa urheilun ympärillä liikkuu valtavia summia rahaa, mutta urheilun kannattavuus on siitä huolimatta heikkoa. Urheilujohtamisen ongelma on, ...
Mainoksen merkityksen rakentuminen kuvan kieliopin mukaan : case Gloria ja Cosmopolitan
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma