Haku
Viitteet 1-10 / 19
Tulevaisuuden päivittäistavarakauppa
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tarkoituksena oli kuvata ja analysoida kuluttajien odotuksia tulevaisuuden päivittäistavarakauppaa kohtaan. Kuluttajien odotuksia tutkimalla saadaan myös tietoa siitä, miten päivittäistavarakaupan tulisi kehittyä ...
Verkkoyhteisö sisällöntuottajana, Case Lily.fi
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut kuluttajan roolin vastaanottajasta aktiiviseksi vuorovaikuttajaksi. Verkkoyhteisöt ovat tärkeä osa sosiaalista mediaa ja uusi paikka tavata. Samoin kun internet elää web 2.0 -aikakauttaan, ...
GAMIFYING VIRTUAL CO-CREATION
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this study is to describe and analyse how gamification can support the virtual co-creation. Gamification, the use of game elements in a non-game context, enables online services to take the next ...
Arvoa tuottava asiointikokemus urheilujalkineiden vähittäiskaupassa. Case Stadium Koskikeskus.
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kokemuksellisuus liittyy vahvasti vähittäiskaupan asiointitapahtumaan. Siihen kytkeytyvät jollakin tasolla kaikki kulutukseen liittyvät puolet. Asiointikokemuksen ja siitä saatavan kokemuksellisen arvon muodostumiseen ovat ...
Nuorten naisten suhteet vaatebrändeihin
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuluttajat havaitsevat ja käyttävät päivittäin lukuisia eri brändejä. Erilaisilla brändeillä voi olla vahva rooli kuluttajien elämässä. Brändeillä on kuluttajille usein muitakin hyötyjä kuin vain niiden toiminnallinen ...
Nuorten kokemuksia poliittisesta osallistumisesta
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Poliittinen osallistuminen on muuttunut yhteiskunnallisen muutoksen seurauksena. Vaaliosallistuminen on laskenut ja yhä harvempi liittyy nykyään puolueen jäseneksi. Osallistumisen lasku on ollut merkittävintä nuoren ...
MARKKINOIDEN ENNAKOIMINEN YRITYKSESSÄ Case: Tallink Silja Oy
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tavoitteena on löytää vastauksia siihen, mitkä tekijät vaikuttavat yrityksen kykyyn ennakoida markkinoitaan, mistä tekijöistä markkinoiden ennakointikyky (market sensing) muodostuu, ja millä toimenpitein ennakointia ...
Brändin kehittäminen verkostossa. Tapaustutkimus Tampereen kaupunkikeskustasta
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ymmärrys verkostoista mullistaa käsityksen brändeistä ja niiden kehittämisestä. Sosiaalisen median vallankumouksen ja vuorovaikutusmahdollisuuksien lisääntymisen jälkeen brändit eivät ole enää vain yritysten omaisuutta. ...
Valmisruokakeskustelu verkossa: käytäntöteoreettinen analyysi
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ruoka ja valmisruoka ovat jatkuvasti ajankohtaisia aiheita. Erilaiset ruokavaliot ja ravitsemustrendit ovat näinä aikoina yhtenään keskustelun kohteena. Nykyaikaisessa kuluttajakulttuurissa välitetään paljon erilaisia ...
Lehtitalojen verkkosivustojen mainontamallit
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman aiheena on lehtitalojen verkkosivustojen mainontamallien tutkiminen. Tutkielmassa on selvitetty, millä eri tavoilla eli malleilla lehtitalot myyvät mainospaikkoja omille verkkosivustoilleen. Verkkomainonnan ...