Haku
Viitteet 1-10 / 92
Median uudet liiketoimintamallit monikanavaisessa ympäristössä
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Median murros käsittää niin mediayritykset ja median toimialan kuin verkon tulon ja kuluttajien mediakäytön muutoksen. Tätä murrosta usein kuvataan mediakonvergenssin käsitteellä. Se jakautuu kulttuurillisen, viestintäjä ...
Negotiated meanings of fashion-forward television programmes : A case study on Sex and the City and Gossip Girl
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The number of fashion-forward television programmes has grown drastically during the last few decades. The relationship between television and the fashion industry has become more and more synergistic and television is an ...
Kuluttajien käsitykset itsepalvelukassasta : fenomenografinen luokittelu
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkauksen rooli miesten kosmetiikkatuotteiden mielikuvissa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkaus on merkittävä keino vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin, sillä 73 prosenttia ostopäätöksistä tehdään vasta kaupassa, ja 60 prosenttia ostopäätöksistä tehdään pakkauksen perusteella. Pakkaus on moniulotteinen ...
Social interaction in motherhood blogs : a netnographic study
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this study is to describe and analyze social interaction in Finnish motherhood blogs. Blogs are a part of a larger phenomenon of user-generated content (UGC), which refers to all different forms of media ...
Jääkiekkofanien reagointi humoristiseen mainontaan - case Ilveksen mainoskohu
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mainonta on hyvin olennainen osa markkinointia. Huumorin potentiaali mainonnassa on tunnistettu jo pitkään ja sitä on myös käytetty mainonnan tehokeinona useiden vuosikymmenten ajan. Tästä huolimatta selkeä käsitys ...
Käytettävyys verkkokaupan luottamuksen muodostajana : case Iskun verkkokauppa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokaupat ovat osa yhä useampien kuluttajien arkea. Sähköisen kaupan kysyntä ja tarjonta ovat kasvaneet, mikä tarkoittaa entistä kovempaa globaalia kilpailua ja asiakkaiden kasvaneita laatuvaatimuksia. Siksi verkkokauppojen ...
Terveystaltion ensikäyttökokemuksen merkityssisällöt nuorilla naisilla
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmani tarkastelee terveystaltion ensikäyttökokemuksen merkityssisältöjä nuorilla naisilla. Tutkittavana ilmiönä on ollut terveyspalveluiden sähköistyminen ja kuluttajan roolin muuttuminen yhä aktiivisemmaksi oman ...
Vastuullisen liiketoiminnan synnyttämän sidosryhmäarvon ulottuvuudet
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kasvava trendi vastuullisesta liiketoiminnasta muuttaa niin asiakkaiden kuin yritystenkin käsityksiä siitä, miten vastuullisuuteen liittyviä näkökulmia tulee kulutuksessa ja liiketoiminnassa huomioida. Sidosryhmäajattelu ...
Sosiaalisen tuen välittäminen ja arvon luominen virtuaalisessa terveysyhteisössä
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sähköiset terveyspalvelut ovat kasvaneet osaksi modernia terveydenhoitoa. Sähköisillä palveluilla voidaan säästää terveydenhuollon kustannuksia ja lisätä kuluttajien valtaa. Virtuaaliset terveysyhteisöt ovat esimerkki ...