Haku
Viitteet 1-10 / 92
Muutoksen ajurit Suomen mobiilipelialalla
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa on selvitetty mitkä muutoksen ajurit vaikuttavat keskeisesti nopeasti muuttuvaan mobiilipelialaan. Mobiilipeliala kasvaa nopeasti sekä Suomessa että kansainvälisesti ja muuttuu jatkuvasti teknologian ...
Aikapankki jäsenten kertomana - Palveluiden vaihdanta aikaa vastaan
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Erilaisia jakamiseen ja yhteisöllisyyteen liittyviä ruohonjuuritason toimintamuotoja on syntynyt keskuuteemme paljon viime vuosien aikana ja kiinnostus niitä kohtaan lisääntyy jatkuvasti. Nykypäivän kuluttajia voikin ...
HÄVIKISTÄ HERKUKSI - KÄYTÄNTÖTEOREETTINEN NÄKÖKULMA RUOAN EKOLOGISEEN KULUTTAMISEEN
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia ja analysoida ruoan ekologiseen kuluttamiseen kytkeytyviä käytäntöjä ja muodostaa käsitys siitä, millaisia nämä käytännöt ovat ja kuinka ne muodostuvat. Tutkimuksen tarkoitusta lähestytään ...
Muodin vuokraus arvoa luovana kulutuskokemuksena
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vuokrausta kulutusmuotona on menneinä vuosikymmeninä väheksytty, ja se on yleisimmin nähty vaihtoehtona kuluttajille, joiden taloudelliset resurssit eivät ole riittävät halutun tuotteen omistamiseen. Viime vuosien aikana ...
Resurssipohjainen näkökulma urheilijan sponsorointiprosessiin
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sponsoroinnilla on pitkät perinteet ja se on merkittävä osa urheilumarkkinointia kaikkialla maailmassa. Myös Suomessa sponsorointi on yrityksille hyvä markkinointikeino ja urheilulle tärkeä tulonlähde. Suurin osa maassamme ...
Lasten näkökulma vaikuttamisstrategioiden käytöstä kulutuspäätöksissä
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lasten päätösvalta ja kulutuspäätöksiin vaikuttaminen perheessä ovat kasvaneet tasaista tahtia viimeisten vuosikymmenten aikana. Lapset osallistuvat perheen tekemiin kulutuspäätöksiin siinä missä aikuisetkin. Lasten sanotaan ...
Negotiated meanings of fashion-forward television programmes : A case study on Sex and the City and Gossip Girl
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The number of fashion-forward television programmes has grown drastically during the last few decades. The relationship between television and the fashion industry has become more and more synergistic and television is an ...
Kuluttajien käsitykset itsepalvelukassasta : fenomenografinen luokittelu
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkauksen rooli miesten kosmetiikkatuotteiden mielikuvissa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkaus on merkittävä keino vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin, sillä 73 prosenttia ostopäätöksistä tehdään vasta kaupassa, ja 60 prosenttia ostopäätöksistä tehdään pakkauksen perusteella. Pakkaus on moniulotteinen ...
Brändiuskollisuus juoksuharrastajien keskuudessa : Case Adidas
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
TamPubissa tutkielman rajattu versio. Täysversio luettavissa Tampereen yliopiston Linna-kirjastossa.
The PDF is a limited version of the Master's thesis. The complete text is available in printed version in University of ...