Haku
Viitteet 1-8 / 8
Verensokerimittareiden arvolupausta rakentamassa - Asiakasarvosta jaettua arvoa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälainen arvolupaus verensokerimittareiden valmistajien tulisi lunastaa, jotta näiden valmistamat tuotteet edesauttaisivat diabeetikkoja hoitotasapainon saavuttamisessa ja näin ...
Henkilökohtaisen valmennuksen tuottama palvelukokemus ja koettu asiakasarvo : case Nettitreeni.com
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hyvinvointibuumi on luonut kasvavat markkinat erilaisille henkilökohtaisille valmennuspalveluille. Valmennuspalveluiden henkilökohtaisuuden vuoksi, palvelun tarjoajille on olennaista ymmärtää, millaista asiakasarvoa palvelun ...
Videopelien kosmeettisista virtuaalihyödykkeistä koettu arvo
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Videopeleistä on tullut vakiintunut osa viihdeteollisuutta ja kulutuskulttuuria sekä yleinen osa ihmisten päivittäistä elämää. Tänä päivänä virtuaalihyödykkeiden kuluttaminen on merkittävä videopelaamisen ...
Asiakkaan kokeman arvon ulottuvuudet B2B-kontekstissa : case: DS Smith
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakasarvo on markkinoinnissa pitkään tarkasteltu aihe, johon ei kuitenkaan vielä tähän päivää mennessä ole löydetty yhteneväistä, kattavaa määritelmää. Asiakasarvo on käsitteenä monitahoinen, ja sitä voidaan lähestyä ...
Uskollisen asiakkaan arvon kokemus vähittäiskaupassa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vähittäiskaupan asiakasymmärryksen syventäminen on yhä tärkeämpää kaupan, kuluttajien ja toimintaympäristön muuttuessa jatkuvasti. Asiakkaat osaavat vaatia kaupalta tarpeidensa tuntemista ja kohdennettua viestintää. Tämä ...
Asiakasarvoa synnyttävät tekijät käytettyjen autojen kaupassa : case Kia ja BMW
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida asiakasarvoa synnyttäviä tekijöitä käytettyjen autojen kaupassa kahden eri automerkin asiakkaille. Kuluttajan käyttäytymistä ohjaavat yhä enemmän hänen kokemuksensa ...
Kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvän asiakaskokemuksen piirteet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa ja analysoida, millaisia piirteitä kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvässä asiakaskokemuksessa esiintyy. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu kolmesta osiosta. ...
Asiakasarvon muodostuminen kosmetiikan verkkokaupassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokauppojen suosio on jatkuvassa kasvussa, ja myös kosmetiikan kuluttajat voivat tehdä ostoksia yhä useammin verkossa. Asiakasarvo voi muodostua erilaisten verkkokaupan ostoympäristössä merkityksellisiksi koettujen ...