Haku
Viitteet 1-10 / 24
Median uudet liiketoimintamallit monikanavaisessa ympäristössä
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Median murros käsittää niin mediayritykset ja median toimialan kuin verkon tulon ja kuluttajien mediakäytön muutoksen. Tätä murrosta usein kuvataan mediakonvergenssin käsitteellä. Se jakautuu kulttuurillisen, viestintäjä ...
Negotiated meanings of fashion-forward television programmes : A case study on Sex and the City and Gossip Girl
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The number of fashion-forward television programmes has grown drastically during the last few decades. The relationship between television and the fashion industry has become more and more synergistic and television is an ...
Kuluttajien käsitykset itsepalvelukassasta : fenomenografinen luokittelu
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkauksen rooli miesten kosmetiikkatuotteiden mielikuvissa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pakkaus on merkittävä keino vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin, sillä 73 prosenttia ostopäätöksistä tehdään vasta kaupassa, ja 60 prosenttia ostopäätöksistä tehdään pakkauksen perusteella. Pakkaus on moniulotteinen ...
Social interaction in motherhood blogs : a netnographic study
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this study is to describe and analyze social interaction in Finnish motherhood blogs. Blogs are a part of a larger phenomenon of user-generated content (UGC), which refers to all different forms of media ...
Jääkiekkofanien reagointi humoristiseen mainontaan - case Ilveksen mainoskohu
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mainonta on hyvin olennainen osa markkinointia. Huumorin potentiaali mainonnassa on tunnistettu jo pitkään ja sitä on myös käytetty mainonnan tehokeinona useiden vuosikymmenten ajan. Tästä huolimatta selkeä käsitys ...
Käytettävyys verkkokaupan luottamuksen muodostajana : case Iskun verkkokauppa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokaupat ovat osa yhä useampien kuluttajien arkea. Sähköisen kaupan kysyntä ja tarjonta ovat kasvaneet, mikä tarkoittaa entistä kovempaa globaalia kilpailua ja asiakkaiden kasvaneita laatuvaatimuksia. Siksi verkkokauppojen ...
Muutoksen ajurit Suomen mobiilipelialalla
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa on selvitetty mitkä muutoksen ajurit vaikuttavat keskeisesti nopeasti muuttuvaan mobiilipelialaan. Mobiilipeliala kasvaa nopeasti sekä Suomessa että kansainvälisesti ja muuttuu jatkuvasti teknologian ...
Resurssipohjainen näkökulma urheilijan sponsorointiprosessiin
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sponsoroinnilla on pitkät perinteet ja se on merkittävä osa urheilumarkkinointia kaikkialla maailmassa. Myös Suomessa sponsorointi on yrityksille hyvä markkinointikeino ja urheilulle tärkeä tulonlähde. Suurin osa maassamme ...
Lasten näkökulma vaikuttamisstrategioiden käytöstä kulutuspäätöksissä
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lasten päätösvalta ja kulutuspäätöksiin vaikuttaminen perheessä ovat kasvaneet tasaista tahtia viimeisten vuosikymmenten aikana. Lapset osallistuvat perheen tekemiin kulutuspäätöksiin siinä missä aikuisetkin. Lasten sanotaan ...