Haku
Viitteet 1-10 / 16
HAUTAKIVEN MONIKANAVAINEN OSTOPÄÄTÖSPROSESSI
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hautakiven ostaminen on useimmille ihmisille ainutkertainen kokemus. Keskimäärin ihmiset ostavat elämänsä aikana alle yhden hautakiven. Koska hautakiven ostaminen on kuluttajille hyvin erityinen asia, voidaan olettaa, että ...
COMMUNICATING BRAND IDENTITY INTO BRAND IMAGE THROUGH PACKAGING DESIGN, Case Finlandia Vodka Worldwide Ltd.
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuluttajan sosiaalisen identiteetin rakentaminen verkkoyhteisössä: Case Karppaus.info
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkoyhteisöt tarjoavat kuluttajille mahdollisuuden keskustella erilaisista kuluttamiseen liittyvistä kysymyksistä ja rakentaa kulutukseen liittyvää sosiaalista identiteettiä. Tutkimuksen tavoitteena on analysoida, miten ...
SMARTPHONE USERS IN CREATION OF CUSTOMER VALUE. A value-centered approach to product carbon footprint.
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
To be able to differentiate services, provide competitive value propositions, and gain sustainable competitive advantage on the market, companies need to learn and understand how customers create value in their everyday ...
COMPETITIVE ADVANTAGES OF A FINNISH MANAGEMENT CONSULTING FIRM IN BRAZIL. Case TwinSpark Consulting
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
"Brazil is not for beginners" is the phrase that begins almost all the literature concerning to Brazil. Brazil has diverse and many times even unexpected characteristics and specialties as a county, economy and business ...
YRITYSTEN YHTEISKUNTAVASTUU JA ILMASTONMUUTOKSESTA RAPORTOINTI
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida yritysten yhteiskuntavastuuta ja ilmastonmuutoksesta raportointia. Tutkimuksen empiirisenä aineistona on seitsemän suomalaisen päästökaupan piirissä olevan yrityksen ...
SISÄINEN BRÄNDIJOHTAMINEN JA SEN ELEMENTIT BRÄNDIORIENTOITUNEESSA YRITYKSESSÄ
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritysbrändin kokonaisvaltainen johtaminen on tärkeää, ja sen merkitys korostuu kilpailun kiristyessä. Yritysbrändi rakentuu pääosin yrityksen eri työntekijöiden ja asiakkaiden välisissä vuorovaikutustilanteissa, joten ...
Electronic word-of-mouth in consumer fashion blogs. A netnographic study
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The purpose of this study was to describe and analyze electronic word-of-mouth (eWOM) in consumer fashion blogs. The phenomenon of fashion blogs has become very popular among fashion consumers and companies within recent ...
TIETOJÄRJESTELMÄALAN KEHITTYMINEN JA LIIKETOIMINTAMALLIT Case Oscar Software Oy
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Aineeton pääoma pakkaussuunnitteluprosessissa
(2011)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Liiketoiminta on kansainvälistynyt ja kilpailu on muuttanut muotoaan. Monet yritykset keskittyvät ydintoimintoihinsa ohjatessaan toimintaansa kilpailukykyiseen ja tehokkaaseen suuntaan. Nykyinen toimintaympäristö edellyttää ...