Haku
Viitteet 1-6 / 6
Lämmitysratkaisun luoma asiakasarvo taloyhtiölle
(2019)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän työn tarkoituksena on selvittää kaukolämmöllä vuosikymmeniä lämminneiden asunto-osakeyhtiöiden osalta sitä, miksi taloyhtiöissä luovutaan kokonaan kaukolämmöstä ja siirrytään maalämpölämmitykseen tai päädytään ...
Asiakkaiden sähkövarastojen joustomahdollisuudet energiayhtiölle ja jouston asiakasarvolupaukset
(2019)
Diplomityö
Diplomityö
Energiantuotantorakenne muuttuu ja yhteiskunnassa eletään energiamurrosta, missä tuotanto siirtyy keskitetystä yhteistuotannosta kohti lämmön erillistuotantoa ja sähkön hajautettua tuotantoa uusiutuvilla energian ...
Tuotantolinjan simulointi osana asiakasarvon lisäämistä : Laitetoimittajan näkökulma
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Simuloinnilla on ollut merkittävä rooli eri tuotantojärjestelmien suunnittelun ja toiminnallisen suorituskyvyn arvioinnissa. Jokainen tuotantoprosessi pitää sisällänsä pullonkauloja ja niiden huomioiminen tuotannonsuunnittelussa ...
Asiakastarpeet digitalisoituvassa suunnittelupalveluliiketoiminnassa
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Suunnittelupalveluliiketoiminta on hyvin asiakaslähtöistä toimintaa. Tietointensiivisenä alana suunnittelupalveluyrityksen tulee kehittää henkilöstönsä osaamista pystyäkseen vastaamaan asiakastarpeisiin. Merkittäviä ...
Suunnittelu- ja konsultointialan asiakasarvon parantaminen
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Tutkimusongelmana tässä tutkimuksessa on se, että suunnittelu- ja konsultointipalveluita tarjoavat yritykset eivät ole riittävästi pystyneet parantamaan asiakkailleen tuottamaansa arvoa taloudellisesti kestävällä tavalla, ...
Itsepalveluportaalien ominaisuudet : Arvonluontikyvykkyys asiakkaan näkökulmasta
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Itsepalveluteknologioiden kategoriaan kuuluvat itsepalveluportaalit ovat tänä päivänä käytössä hyvin laajasti erilaisten yritysten ja toimijoiden keskuudessa niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla, joiden tavoitteena ...