Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakkaan kokema arvo vahinkovakuutusyhtiön asiakassuhteessa - case LähiTapiola Pirkanmaa
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vahinkovakuutusyhtiön toiminta- ja palvelumallien organisointi ja suunnittelu on haasteellista, etenkin kuluttajien odotusten ja palvelukanavien muokkautuessa jatkuvasti. Asiakkaat ovat finanssiyhtiön keskeinen pääoma. ...
Palvelulogiikka asiakkaan kokeman arvon muodostumisen lähtökohtana vakuutuspalveluissa
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakkaan kokeman arvon ja palveluiden välisen yhteyden merkitys on noussut monilla eri toimialoilla tärkeään rooliin kilpailuedun tavoittelussa. Asiakkaiden tarpeita kuunnellaan ja heille pyritään tarjoamaan parasta ...