Haku
Viitteet 1-2 / 2
Miten ihmiselle myydään tarina itsestään? : narratiivinen identiteettikäsitys yrityskertomuksen lähtökohtana
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Gradun tarkoituksena on tuottaa näkökulmia yritysten tarinankerontaan. Pyrin narratologisten käsitteiden avulla selkiyttämään markkinointiviestinnän alalla käytettävää kertomuksiin liityvää terminologiaa määrittelemällä ...
Henkilöhahmon narratiivinen identiteetti ja kronotooppisuus Terhi Rannelan teoksessa Amsterdam, Anne F. ja minä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmani aiheena on henkilöhahmon narratiivinen identiteetti ja kronotooppisuus Terhi Rannelan teoksessa Amsterdam, Anne F. ja minä. Varsinainen tutkimuskohteeni on romaanin 15-vuotias päähenkilö Kerttu. Tutkimuskysymykseni ...