• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-4 / 4

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Verensokerimittareiden arvolupausta rakentamassa - Asiakasarvosta jaettua arvoa 

Lammela, Sami (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälainen arvolupaus verensokerimittareiden valmistajien tulisi lunastaa, jotta näiden valmistamat tuotteet edesauttaisivat diabeetikkoja hoitotasapainon saavuttamisessa ja näin ...
Linkki tiedostoon

Henkilökohtaisen valmennuksen tuottama palvelukokemus ja koettu asiakasarvo : case Nettitreeni.com 

Wülfing, Linda (2018)
Pro gradu -tutkielma
Hyvinvointibuumi on luonut kasvavat markkinat erilaisille henkilökohtaisille valmennuspalveluille. Valmennuspalveluiden henkilökohtaisuuden vuoksi, palvelun tarjoajille on olennaista ymmärtää, millaista asiakasarvoa palvelun ...
Linkki tiedostoon

Kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvän asiakaskokemuksen piirteet 

Kivineva, Jaakko (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa ja analysoida, millaisia piirteitä kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvässä asiakaskokemuksessa esiintyy. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu kolmesta osiosta. ...
Linkki tiedostoon

Asiakasarvon muodostuminen kosmetiikan verkkokaupassa 

Niemelä, Tiia (2018)
Pro gradu -tutkielma
Verkkokauppojen suosio on jatkuvassa kasvussa, ja myös kosmetiikan kuluttajat voivat tehdä ostoksia yhä useammin verkossa. Asiakasarvo voi muodostua erilaisten verkkokaupan ostoympäristössä merkityksellisiksi koettujen ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)Johtamiskorkeakoulu - Faculty of Management (4)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Business Studies (4)
Kielifi (4)JulkaisutyyppimasterThesis (4)Avainsanat
asiakasarvo (4)
arvolupaus (1)asiakaskokemus (1)asiakasuskollisuus (1)diabetes (1)digitalisaatio (1)jaettu arvonluonti (1)kaupan teknologiat (1)kosmetiikka (1)palveluekosysteemi (1)Palvelukokemus (1)verkkokauppa (1)Julkaisuvuosi
2018 (4)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja