Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakkaiden näkemyksiä yhteistyötä edistävästä viestinnästä B2B-liiketoiminnassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteistyö on yhä tärkeämpää yritysten välisessä liiketoiminnassa eli B2B-liiketoiminnassa. Globalisaation myötä kiihtyneessä kilpailutilanteessa yritykset pyrkivät luomaan pitkäaikaisia suhteita sidosryhmiinsä, joista ...
Y-sukupolven näkemyksiä johtamisviestinnästä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Työelämässä on tapahtumassa demografinen muutos, sillä Y-sukupolven osuus työvoimasta kasvaa jatkuvasti. Y-sukupolven sanotaan olevan aiempiin sukupolviin nähden erilainen sukupolvi, joka tuo työelämään ja organisaatioihin ...
Mentorin ja aktorin vuorovaikutussuhteen yhteys aktorin luovuuteen
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Työelämä on muuttunut monilla aloilla ongelmanratkaisukeskeiseksi tietotyöksi, joka vaatii työntekijöiltä innovatiivisuutta ja vuorovaikutustaitoja. Luovuus on nähty vastauksena kasvaviin haasteisiin, ja innovaatio- ja ...