Haku
Viitteet 1-3 / 3
Käytettävyys verkkokaupan luottamuksen muodostajana : case Iskun verkkokauppa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokaupat ovat osa yhä useampien kuluttajien arkea. Sähköisen kaupan kysyntä ja tarjonta ovat kasvaneet, mikä tarkoittaa entistä kovempaa globaalia kilpailua ja asiakkaiden kasvaneita laatuvaatimuksia. Siksi verkkokauppojen ...
Sovituskoppi kotona - Nuorten naisten palautuskäyttäytyminen verkkokauppaympäristössä
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokauppojen palautusmäärät ja -ehdot ovat olleet hyvin paljon esillä mediassa, kun EU-direktiivi mahdollistaa suomalaisten verkkokauppojen palautusehtojen muuttumisen, ja yritykset taistelevat korkeiksi kohonneita ...
KYL SE KUULUU NYKYAIKAAN Asiakkaan arvokokemus hänen hankkiessaan operaattoripalveluja verkkokaupasta
(2012)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Uusien operaattoriasiakkaiden liittymäpalveluiden hankinnan arvokokemus eroaa muiden alojen palveluhankinnan arvokokemuksesta sen kaksivaiheisuuden vuoksi. Lainsäädännöstä ja muusta julkisen vallan sääntelystä johtuen ...