Haku
Viitteet 1-10 / 16
Kuntalaisten osallistaminen Instagram-kuvahaasteen avulla – Uudenlaiset osallistamiskeinot Valkeakosken eteläisen keskustan suunnitteluprosessissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asuin- ja elinympäristömme muuttuvat kaiken aikaa. Perinteisesti kaupunkisuunnitteluun on voinut osallistua kuulemistilaisuuksissa tai kirjallista palautetta antamalla. Maailma on kuitenkin muuttunut ja vain harvalukuinen ...
Kuntalaiskeskustelu sosiaalisessa mediassa : Valtuutettujen ja kuntalaisten kokemuksiin perustuva maisemakuva
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on ymmärtää sosiaalisen median kuntalaiskeskustelua valtuutettujen ja kuntalaisten näkökulmista. Käydyistä keskusteluista luotiin maisemakuvaa kysymällä: Miten valtuutetut ja kuntalaiset kokevat ...
Massamielenosoituksista aihetunnisteaktivismiin: Fridays For Future -ilmastoliikkeen kollektiivisen toiminnan kehykset Twitterissä
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan protestiliikkeiden kollektiivisen toiminnan kehysten rakentumista sosiaalisessa mediassa. Tutkielmassa selvitetään, miten ilmastoliike Fridays For Future kehystää ilmastolakkojaan ...
Tubettajat yhteiskunnallisina vaikuttajina: Sosiaalisen median vaikuttajien poliittiset ja yhteiskunnalliset sisällöt videopalvelu YouTubessa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassa tarkastellaan, millaisista poliittisista ja yhteiskunnallisista aiheista sosiaalisen median vaikuttajat puhuvat YouTubessa. Tarkoituksena on hahmottaa sitä, liittyvätkö teemat perinteiseksi miellettyyn ...
Yritysten viestintä TikTokissa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median sitoutuminen on aikaisemmissa tutkimuksissa yhdistetty yritysten kannattavuuden mittareihin, ja sen tavoittelu onkin siksi hyödyllistä. Ei ole kuitenkaan itsestään selvää, että asiakkaat olisivat ...
Lihankorvikkeet sosiaalisen median keskusteluissa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on lisännyt kuluttajien mahdollisuuksia luoda sisältöä ja saada äänensä kuuluviin. Kanavien keskustelu tavoittaa suuren määrän ihmisiä nopeasti ja sillä voi sen vuoksi olla merkittävää vaikutusta kuluttajien ...
Viestinnällinen johtajuus: Tutkimus kuntajohtajien viestinnällisestä roolista ja viestinnän strategisuudesta
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus tarkastelee kuntajohtajien viestinnällistä roolia sekä kuntajohtajien viestinnän strategisuutta. Tutkimusaineisto kerättiin laadullisin menetelmin: teemahaastatteluun osallistui seitsemän aktiivisesti viestivää ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen tietojohtoisessa poliisitoiminnassa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen aiheena on sosiaalisen median hyödyntäminen tietojohtoisessa poliisitoiminnassa. Tutkimuksessa pääkysymyksenä on, kuinka paljon sosiaalista mediaa hyödynnetään ja voidaanko sen hyödyntämistä lisätä. Tutkimuksessa ...
Consumer participation in brand revitalization on social media platforms
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Brand revitalization can be described as a process of bringing a defunct brand back to the market in full prosperity. Traditionally, it has been considered as a managerial strategy where the role of the consumers is passive. ...
Instagram Flow-festivaalin ulkoisena kontaktipisteenä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksesta on tullut yritysten suosima kilpailukeino. Asiakaskokemuksen muodostuminen ei kuitenkaan rajoitu ainoastaan yrityksen ja asiakkaan väliseen vuorovaikutukseen. Sosiaalisen median aikakaudella asiakkaat ...