Haku
Viitteet 1-3 / 3
Vastuullisuus suomalaisissa designyrityksissä : Netnografia vastuullisuusviestinnän kehystämisestä
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vastuullisuus on vahvistuva trendi, joka vaikuttaa suomalaisten kuluttajien mielipiteisiin, asenteisiin ja ostopäätöksiin. Tiedostavien kuluttajien joukko kasvaa Suomessa ja se on valmis tukemaan yrityksiä, jotka valmistavat ...
Consumer participation in brand revitalization on social media platforms
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Brand revitalization can be described as a process of bringing a defunct brand back to the market in full prosperity. Traditionally, it has been considered as a managerial strategy where the role of the consumers is passive. ...
Kuluttajien kostokäyttäytyminen : roolit sosiaalisen median kostojulkaisuissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhä useampi kuluttaja valittaa julkisesti sosiaalisessa mediassa epäonnistuneen palvelukokemuksen jälkeen – kostaakseen yritykselle. Sosiaalisen median kautta kuluttajat tavoittavat valitukselleen laajan yleisön, mikä ...