Haku
Viitteet 1-10 / 16
Aineettoman palvelun emotionaalinen asiakaskokemus. Henkivakuutuksen ostopäätökseen johtavat tekijät
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Aineettomuuden merkitys markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana palveluiden tarjonnan lisääntyessä ja siirtyessä digitaalisemmaksi. Aineettomuus antaa kuluttajalle vapauden merkitysten ja emootioiden muodostamiseen ...
Vahinkovakuutusyhtiön korvauspalvelun emotionaalisen asiakaskokemuksen merkitys ja johtaminen
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tunteilla on tärkeä rooli päätöksenteossa sekä muistojen ja käsitysten muodostamisessa. Monilla toimialoilla tätä tietoa on hyödynnetty pitkään, ja asiakkaiden tunteita ohjataan taitavasti odotukset ylittävien asiakaskokemusten ...
B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittäminen toimitilarakentamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli toteuttaa case -tutkimus rakennusalan kohdeyritykselle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittämistä toimitilarakentamisessa. Tavoitteena oli vastata neljään ...
Asiakaskokemuksen ja asiakkaan arvon ymmärtäminen liikepankin strategisena mahdollisuutena
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
B2B-asiakaskokemuksen mittaamisen haasteita IT-palveluntarjoajien näkökulmasta
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemukset ovat vuosituhannen vaihteesta asti nousseet yhä keskeisemmäksi kilpailuedun lähteeksi niin kuluttaja- kuin yritysliiketoiminnassa. Digitalisaation ja palveluiden yleistymisen myötä asiakaskokemus on noussut ...
Korona-ajan asiakaskokemus päivittäistavarakaupassa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Koronavirus ja sen synnyttämä pandemia ovat muuttaneet maailmaamme jo vuoden ajan. Koronapandemian vaikutukset ovat moninaisia ja ne näkyvät sekä ihmisten että yritysten toiminnassa. Pandemialta suojautumiseksi ihmiset ...
B2B-asiakaskokemuksen muodostuminen organisaation sisäisestä näkökulmasta: Case UPM Raflatac
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan B2B-asiakaskokemuksen muodostumista organisaation sisäisestä näkökulmasta. Tutkimuksessa keskitytään organisaation sisäisten toimintojen merkitykseen ja tuodaan esille organisaation näkökulma ...
B2B-asiakaskokemus projektiliiketoiminnassa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritykset kilpailevat markkinoilla asiakaskokemuksilla. Asiakaskokemus on saavuttanut suuren suosion B2C-liiketoiminnassa, mutta viime vuosina se on alkanut herättää kiinnostusta myös B2B-liiketoiminnassa. B2B-asiakaskokemukseen ...
Digitaalinen asiakaskokemus hotelliliiketoiminnassa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitalisaatio muokkaa yhteiskuntaamme. Toimintaympäristön muuttuessa yritysten nykyiset liiketoimintamallit ja arvolupaukset eivät välttämättä enää toimi tehokkaasti. Kun asiakaskäyttäytyminen muuttuu, teknologia kehittyy ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen vakuutusasiakkaan urheilutapaturman hoitoprosessissa: Case Terveystalo
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vakuutusyhtiöt ovat tehneet pitkään yhteistyötä suomalaisten yksityisten terveyspalveluntarjoajien kanssa. Yhteistyö on viime vuosina lähentynyt kumppanuudeksi toimialaliukuman myötä. Digitaalinen murros mahdollistaa ...