Haku
Viitteet 1-10 / 11
Jännitteet taloustoimittajan ja yrityksen viestintäasiantuntijan välisessä vuorovaikutuksessa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mediamaailma ja siihen lukeutuvat säännöt sisällöntuottajien rooleista ja tehtävistä muuttuvat enenevissä määrin nyky-yhteiskunnassa. Toimittajat ja yritysten viestintäasiantuntijat joutuvat jatkuvasti kilpailemaan ...
Virkamies työntekijälähettiläänä: Oikeusrekisterikeskuksen työntekijöiden rooli sosiaalisen median toimijoina
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa keskitytään Oikeusrekisterikeskuksen virkamiesten työntekijälähettilyyttä ja sosiaalista mediaa koskevien asenteiden selvittämiseen. Tutkimuksen tarkoituksena on löytää konkreettisia kehitysideoita ...
Yritysmielikuvan rakentamisen ja maakuvaviestinnän yhteys kasvuyritysten ulkoisessa digitaalisessa viestinnässä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yrityksillä on merkittävä rooli kotimaansa maakuvan luomisessa. Tämä pro gradu -tutkielma syntyi ulkoministeriön maakuvayksikön toiveesta selvittää, millainen suhde suomalaisilla yrityksillä on maakuvaviestintään. Tutkielman ...
Vuorovaikutuskoulutus osana sovittelun peruskurssia: Vapaaehtoissovittelijoiden kokemuksia
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sovittelija toimii rikos- ja riita-asioiden sovittelussa rikoksen tai riidan osapuolille sovinnon mahdollistajana ja puolueettomana toimijana, joka auttaa osapuolia keskustelemaan soviteltavasta konfliktista. Suomessa ...
Työyhteisön vuorovaikutuksen merkitys Y-sukupolven sitoutumiseen organisaatiossa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Y-sukupolven uskotaan poikkeavan aiemmista sukupolvista paljon ja Y-sukupolven edustajilla onkin monia ominaisuuksia, jotka saattavat tehdä heidän kanssaan vuorovaikutuksessa olemisesta erilaista kuin muiden sukupolvien ...
Kosmetiikkakonsulenttien vuorovaikutusosaaminen ja myynnin personointi
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kosmetiikka tuo käyttäjilleen hyvää oloa, tukee yksilöllisen identiteetin ilmentämistä ja on tärkeä osa itsensä esittämistä sosiaalisessa yhteisössä. Kauneusala kasvaa koko ajan huimaa vauhtia, ja yhä useammat seuraavat ...
”En jaksa kuunnella turhuuksia”: Stressin heijastuminen johtajan vuorovaikutukseen ja yrityksen organisaatiokulttuuriin
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Onnistunut vuorovaikutus on yksi johtajan tärkeimpiä työkaluja ja vuorovaikutuksen avulla johtajat rakentavat avointa ja luottamukseen perustuvaa organisaatiokulttuuria. 2020-luvun johtajuudessa keskeisiä elementtejä ovat ...
Merkittävät vuorovaikutuskokemukset johtaja-johdettavasuhteessa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Johtamisviestinnän tutkimus on keskittynyt määrittelemään periaatteellisesta näkökulmasta, milloin ja millainen johtamisviestintä on hyvää, taitavaa ja menestyksellistä. Tässä tutkielmassa käsitellään johtamisen perustasoa, ...
Yksipuolinen ystävyys: Seuraajien parasosiaalisen suhteen ilmeneminen sosiaalisen median vaikuttajalle
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassa tarkastellaan parasosiaalista vuorovaikutussuhdetta sosiaalisen median vaikuttajan ja hänen seuraajiensa välillä. Aihe pohjautuu Hortonin ja Wohlin (1956) kehittämään teoriaan, joka kuvaa mediasisällön katsojien ...
Missä mennään puheviestinnässä? : Kieli- ja viestintäopintojen puheviestinnän opetuksen nykytilanne ja muutokset
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa selvitetään yliopistoissa tarjottavan, kieli- ja viestintäopintojen osana olevan puheviestinnän kurssin nykytilannetta ja muutoksia. Tutkielma on jatkumoa Lehtosen, Valokorven ja Niemen (1981), ...