Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digitaaliseen asiakaspalveluun siirtymisen haasteet asiakaspalveluhenkilöstön näkökulmasta – case Tampereen kaupunki
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Teknologian kehittyessä perinteinen asiakaspalvelutyö siirtyy koko ajan enemmän uusiin digitaalisiin asiointikanaviin ja palvelumalleihin. Yksityisten yritysten vanavedessä myös julkiset organisaatiot ovat kuluvan vuosikymmenen ...
Kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvän asiakaskokemuksen piirteet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa ja analysoida, millaisia piirteitä kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvässä asiakaskokemuksessa esiintyy. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu kolmesta osiosta. ...
Digitaalinen asiakaskokemus vakuutusalalla
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitalisaation ja teknologisten innovaatioiden seurauksena vakuutusalan liiketoimintaympäristö on muuttunut ja liiketoimintamallit uudistuvat. Vakuutusyhtiöt ovat siirtäneet palveluitaan verkkoon ja samalla henkilökohtaisen ...
Lohkoketjuteknologian hyödyntäminen vakuutusyhtiössä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lohkoketjuteknologia on voimakkaasti kasvanut ilmiö, jonka povataan muuttavan maailmaa yhtä paljon kuin internet. Lohkoketjuteknologia tarjoaa uudenlaisen hajautetun tietokannan, joka yhdistettynä älykkäisiin sopimuksiin ...