Haku
Viitteet 1-7 / 7
Identiteetin rakentuminen ja rituaalisuus merkitysten tuottajina kuluttajaheimossa: Case Reebok CrossFit 33100
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosialistisen Yhtenäisyyspuolueen identiteetin jäljillä
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen kohde on Suomessa vuosina 1946 1955 toiminut Sosialistinen Yhtenäisyyspuolue (SYP). SYP:llä oli maan historiassa ainutlaatuinen asema puolueen ollessa lähes koko toiminta-aikansa yhteistyössä Suomen ...
Kuntakapina - taustat, tavoitteet ja tulkinnat
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vuoden 2011 hallitusohjelmaan kirjattu tavoite koko maan kattavan kuntauudistuksen toteuttamisesta otettiin kunnissa vastaan suuren vastustuksen saattelemana. Kuntakapinaksi nimetty liike sai alkunsa nettiadressista ja ...
Vaiettu, karteltu ja kielletty sota. Analyysi Yhdysvaltain Vietnam-diskurssista maiden suhteiden normalisaatioprosessin aikana
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmani tarkastelee, miten Yhdysvallat on käsitellyt Vietnam-menneisyyttään maiden välisen normalisaatioprosessin aikana, joka alkoi virallisesti vuonna 1995 maiden solmittua diplomaattisuhteet uudelleen. ...
Inhimillisestä kasvottomaan viholliseen. Eläinoikeusaktivistien viholliskuvien muutos 1998-2010
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli käsitellä sitä, kenet ja millaisena suomalaiset eläinoikeusaktivistit näkivät vastapuolikseen viholliskuvatutkimuksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, muuttuivatko viholliset ...
Kahtiajakautunut vai jaettu kaupunki? Kaksikielisen arjen näkymättömät kohtaamiset Porvoossa
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielma käsittelee porvoolaisten suomenkielisten ja ruotsinkielisten lukiolaisten arkikokemuksia kaksikielisessä kaupunkitilassa. Keskeinen tarkastelukohde tutkielmassa on, miten kahden eri kieliryhmän edustajien ...
Korun kertomaa - Case Pandora-rannekoru
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida, mitä ja miten korut viestivät omistajilleen. Tämä tapahtuu tarkastelemalla, millaisia kuluttajalle tärkeitä teemoja materialisoituu korun muodostavissa heloissa, ja ...