Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakkaiden näkemyksiä yhteistyötä edistävästä viestinnästä B2B-liiketoiminnassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteistyö on yhä tärkeämpää yritysten välisessä liiketoiminnassa eli B2B-liiketoiminnassa. Globalisaation myötä kiihtyneessä kilpailutilanteessa yritykset pyrkivät luomaan pitkäaikaisia suhteita sidosryhmiinsä, joista ...
Eläin tarhassa : eläintarhan yhteiskunnalliset tehtävät Korkeasaaren viestinnässä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Eläintarhojen yhteiskunnallinen rooli voidaan aiemman tutkimuksen perusteella jakaa neljään päätehtävään, joita ovat luonnonsuojelu, kasvatus, tiede ja viihde. Eläintarhojen tehtävä on toimia luonnon monimuotoisuuden ...
Vävyjen kokemukset anopilta saadusta supportiivisesta viestinnästä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Anopeilta saatu supportiivinen viestintä on olennaisessa osassa määrittämässä vuorovaikutuksen syntymistä ja ylläpitoa suhteissa appivanhempien kanssa. Anopeiden antama supportiivinen viestintä vaikuttaa erityisesti siihen, ...
Henkilöstöasiantuntijoiden näkemyksiä henkilöstöhallinnon merkityksestä organisaation vuorovaikutuksessa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vuorovaikutus on merkittävästi yhteydessä organisaation tulokselliseen toimintaan, ja henkilöstöhallinnolla puolestaan on keskeinen asema organisaation vuorovaikutuksessa. Henkilöstöhallinnon asema organisaatiossa on ...
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Vuorovaikutus rakentamassa kumppanuutta jaetun johtajuuden organisaatiossa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiantuntijatyön lisääntymisen myötä vanhojen, hierarkkisten johtajuusmallien rinnalle on noussut vastuun jakamista ja matalaa hierarkiaa korostava jaettu johtajuus. Samaan aikaan johtamisviestinnän tutkimuksessa on ...