Haku
Viitteet 1-6 / 6
Tässä elämä on : toimintatutkimus turvapaikanhakijoiden ohjauksesta ja sen kehittämisestä
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaista turvapaikanhakijoiden ohjaus- ja neuvontatoiminta tällä hetkellä on ja miten ohjausta olisi mahdollista kehittää. Tutkimuksessa tarkasteltiin, millaisia kokemuksia ...
”Yritän olla ihmisenä näille ihmisille” : opettajan ohjausorientaatio sosiaalisesti jännittäviä opiskelijoita kohdattaessa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää yliopiston tarjoamien jännittäville opiskelijoille tarkoitettujen kieli- ja viestintäopintojen opettajien ohjausorientaatioita. Tarkemmin selvitettiin, mistä osa-alueista heidän ...
Design-tutkimus opinto-ohjauksen kehittämisestä yliopistossa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tampereen yliopisto
Kasvatustieteiden tiedekunta
NIINA KORPUA: Design-tutkimus opinto-ohjauksen kehittämisestä yliopistossa
Kasvatustieteiden pro gradu -tutkielma, 82 sivua, 7 liitesivua
Tammikuu 2018
_________ ...
Elämänkaaren mittainen polku ohjaajuuteen : Arkilähtöisen asiantuntijuuden edellytykset ja ominaispiirteet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ja kuvata sosiaalipedagogisesti suuntautuneen ohjaustyön erityispiirteitä ja ohjaustyön asiantuntijuuden kehittymistä. Tavoitteena oli saada tietoa arkilähtöisen ohjaustyön ammatillisen ...
Valmentajana yliopistossa? : yliopistohenkilökunnan käsityksiä valmennuksesta yliopiston opetus- ja ohjausmuotona
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Y-kampuksen valmentajavalmennukseen osallistuneen yliopiston opetus- ja ohjaushenkilökunnan käsityksiä valmennuksesta yliopiston opetus- ja ohjausmuotona. Tutkimustehtävää lähestyttiin ...
Yläkoulun oppilaanohjaus toimijuuden vahvistajana : peruskoulun 8. - 9.-luokkalaisten käsityksiä oppilaanohjauksesta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää peruskoulun 8.–9.-luokkalaisten näkemyksiä oppilaanohjauksesta oppiaineena. Oppilaanohjauksen sisältö on määritelty opetussuunnitelman perusteissa vuodelta 2004. Lähtökohtana oli ...